Yta är allt...

...mitt i alla inlägg om bråkiga rektorer och jobbigheter så hamnade jag hos MormorMu och Hon hade skrivit ett inlägg om Vanita, som var med i senaste Lyxfällan- såg Ni det?
MormorMu hade länkat till hennes blogg samt skrivit om ett inlägg som Vanita skrivit tidigare iår-
jag var bara tvungen att gå in och läsa just det inlägget (i övrigt var bloggen såklart inte speciellt intressant, vi delar inte samma intressen jag och Vanita så att säga...)

Inlägget:
Vanita hade sett en SverigeDemokrat som hade delat ut "propagandatidningar" och Vanita hade spatserat
fram till dem och börjat argumenterat med dem...innan hon efter ett tag insåg att personen ifråga delade ut SvenskaDagbladet- men SD och SD tyckte Vanita... Häpp!


[Bild: Vanitas blogg!]


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag satt och tittade lite halvt på lyxfällan, visste inte om man skulle skratta eller gråta:/

men det verkar ju gå framåt för tjejen iaf.



Sv: vi slapp tand febern, däremot har hon sovit lite oroligt så hon fick sova i våran säng inatt:)



Hoppas ni får en mysig tisdag i solen:)

Kramar

2010-10-26 @ 09:15:50
URL: http://tultaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0