Knowing me - Knowing you

[Då det här är en anonym blogg så tänkte jag iallafall svara på lite frågor så kanske Ni lär känna mig lite bättre...]

Smeknamn: Har inget smeknamn, kanske "Mamma" eller "Älskling"
Födelsedag: I augusti
Bor: Lagom långt utanför en lagom stor stad
Arbete: Är Mammaledig/Student

FAVORIT…
Färg:
Rosa, Svart, Naturfärger
Plats: Soffan
Drog: Popcorn och CocaCola
Fordon: Det som fyller ändamålet för resan...åker dock inte färja!
Film: Älskar skräckfilmer och Rysare
Djur: Katten
Affär: Blir mest barnkläder som inhandlas, gillar Polarn&Pyret
Serie: Följer ingen direkt serie men ser gärna Lyxfällan, EnsamMammaSöker och liknande program
Café: -
Skor: UGGs

BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln:
Ja någon gång per dag iaf, mest för att kolla att jag inte har ngt klet i ansiktet...
Gnälla: Ja...ofta enligt N
Skrika: Tyvärr, eller iaf höja rösten...
Sova: Ja men alldeles för lite!
Drömma mardrömmar: Nästan aldrig
Drömma sexdrömmar: Nej
Försöka vara annorlunda: Får idéer som "nu ska jag ändra på det här och det här" men det håller i max 1dag
Klä dig i svart: Ja!
Ha sex: Ibland
Hata folk: Orkar inte engagera mig i sånt!
Lita på folk: Ja, en del

NÄR…
Åt du senast:
På McD idag
Läste du en bok senast: Igår kväll
Var du på konsert senast: Länge sen...
Köpte du något senast: Förut på IKEA
Kysste du någon senast: Haha, för 3minuter sedan i tävttstugan...
Svor du senast: Vet inte faktiskt...
Sjöng du senast: Igårkväll när jag nattade A kanske...
Klagade du senast: Säkert nyss
Är det sommar: Runt Midsommar tycker jag sommaren börjar

VEM…
Saknar du:
Ingen speciell, kanske att Vännerna-som-skulle-komma-på-middag ikväll inte kunde komma för att vi är förkylda!
Rörde dig sist: Sonen
Kysste dig sist: N
Gjorde dig riktigt glad senast: LillaA som numer sitter jättebra själv!
Fick du sms från senast: Från GrannenH som skrev ett svar på ett SMS från mig...

HAR DU…
För många vänner:
Nej, alldeles lagom
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Färgat håret: Ja, för massa år sedan
Brutit några ben: Ja, ett i handen
Några piercings: Nej, 3st hål i öronen (har tagit ur den i naveln)
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Säkert
Bra självförtroende: Ja
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Köpt kondomer: Haha, sånt gör inte jag!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet:
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Varit otrogen: Ja

HUR….
Går du:
Snabbt (fast just nu som en anka)
Fördriver du tiden: Är med barnen, träffar vänner, fixar hemma
Mycket pengar har du: -
Tjänar du pengar: Får CSN-bidrag
Ofta diskar du: Varje dag, flera gånger
Ofta städar du: Lite varje dag och storstädar en gång i veckan...
Ofta träffar du din familj: Ofta
Mycket äter du: Lagom, lite mer nu än i vanliga fall

ÄR DU..
Förstående:
Nej, inte så värst
Öppensinnad: Tror det...
Arrogant: Kan nog anses som det av de som inte känner mej...
Osäker: Ibland
Blyg: Nej
Smart: Ja det tycker jag
Sentimental: Sällan
Pratglad: Ja!


Kommentarer
Postat av: Rasha

har läst hela det inlägget nu, och du verkar vara en glad tjej. och jo mitt pluggande gick bra. vad har du gjort idag då? kram :)

2010-10-09 @ 19:56:19
URL: http://raashaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0