Tankar ifrån en osäker mamma...

...är nervös inför imorgon, vet att jag helst kommer vilja somna om (fast det vill man ju iofs oftast) imorgon när klockan ringer- och jag vill inte gå på kontaktdag imorgon och sitta med all personal (och säkert möta rektorn) och fundera på vad de tänker om mig och vår situation...!

Nåväl, ska gå min vanliga bloggrunda nu- uppskattar Er, mina fina läsare, hur mycket som helst!
Med era peppande ord i ryggen kommer jag iallafall försöka mitt allra bästa imorgon-
och ja, det hade varit bäst att ha någon med mig (har fått många tips om det) men mötet blev så snabbt inplanerat att det inte hinns med, ska be om ett uppföljningsmöte (också ett tips) och tills dess ska jag fixa någon från landstinget som kan följa med mig!

Kikar in här senare igen!

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Tack :) hur många barn har du?

håller tummarna att det går bra för dig imorrn!

ha en fin kväll! kram

2010-10-26 @ 21:04:47
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: HUSnrNIO!

Du kommer att klara av mötet bra för att du är BRA! Jag tror på dig och E har verkligen en toppenmamma som inte bara slåss för hans rättigheter väl påläst utan även hittar på roliga saker och tränar med honom varje dag. Hoppas tant rektor ändrar inställning och attityd. Ska bli intressant att höra vad de där märkta pengarna "tagit vägen"... Själv ska jag på föräldramöte imorgon kväll efter en nio och en halv timmars arbetsdag puh. Kanske ses en stund senare på kvällen imorgon...

2010-10-26 @ 22:37:40
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Susanne

Va jag känner igen mig. Jag ogillade alla kontaktdagar, utvecklingssamtgal intensivt, men jag gick alltid dit med huvud högt för jag är en kanonbra mamma. Och du är också en kanonbra mamma, så gå dit och visa vem som "äger".

Kram

2010-10-26 @ 22:39:56
URL: http://mittlivsomsusanne.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Gå dit med inställningen att du ska få allt du vill säga sagt, att de ska lyssna på allt du säger och framförallt att allt ska bli bättre.

Det har du rätt till, kom ihåg det.

Har du någon med dig som stöd, sambon eller någon annan?



Hoppas dagen imorgon går bra!

2010-10-26 @ 23:56:32
URL: http://barbaskon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0