Om MammaMorran

28årig MammaMorran med alldeles för många barn- jag som knappt skulle ha ett...och nu har jag (snart) tre...
Bor en bit utanför en lagom stor stad i ett lagom stort hus tillsammans med min underbara familj!

Är sambo m. N, som är Pappa till A och Mini-i-Magen, E har en annan pappa men spenderar nästan all sin tid här och N är som hans pappa med- N (och barnen) är det bästa som hänt mig, N är den underbaraste som finns, min klippa, mitt stöd, mitt allt!
10år efter att vi gått i samma klass så sa det klick över en kopp kaffe och sen kom barnen i en rasande fart...

Är utbildad ekonom & jurist, är förnärvarande Mammaledig och heltidsstudent- läser ett program som heter Ledarskap - Utveckling - Kvalité på distans samtidigt som jag är hemma med barnen (E går 20timmar på förskolan), har dock massa hjälp av barnens Mormor & de är även med N på jobbet emellanåt då han är egenföretagare- vilket betyder att han i princip jobbar dygnet runt och att jag är ensam ganska mycket med barnen...som tur är gillar jag ensamheten och den tiden vi är tillsammans är guld värd!
Att jag dessutom har världens bästa vänner & grannar som alltid ställer upp hjälper ju till!


Läste ett par bra ord här ---> Det fastnar inget damm på den som går i motvind...



[För att E ska få växa och utvecklas i sin egen takt och utan att granskas eller dömas så är det här och DiagnosMorran anonyma bloggar. Alla kommentarer kommer att granskas innan publicering!]

Kommentarer
Postat av: SmulAnn

Hej!

kollar in hos dig!

Kram!

2010-10-20 @ 08:17:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0