Funderingar över en kaffekopp!

Sitter och funderar över vad vi ska fylla den här dagen med för aktiviteter- egentligen skulle vi träffat VännenL och hennes sonL men förkylningar härjar så det ble inställt.

Torsdagar & Fredagar är E helledig från dagis så vi har hela dagen hemma tillsammans, vilket oftast blir underbara dagar då vi har all tid i världen att hitta på saker- tyvärr har de på slutet blivit ganska enformiga då jag inte längre kan lyfta in A's vagn i bilen utan att få sammandragningar vilket betyder att vi inte längre kan ta oss varit vi vill...men något ska vi väl hitta på, tyvärr vaknade jag med värre foglossning än någonsin så det får bli lugna aktiviteter idag!

Hur som helst kommer goda Vänner på fika i eftermiddag, vilket alltid är något att se fram emot!







Kommentarer
Postat av: Skytten L

Kul att du hittat till min blogg : )



Även om det var befogat att elektriken kom igår klarade jag av att göra bort mig ändå. Displayerna på spisen fungerade inte så jag frågade om detta, visade sig att man bara behövde ställa klockan...så det kan gå : )



Hoppas att du får en bra fredag och en trevlig helg

Kram

Skytten L

2010-10-08 @ 09:30:55
URL: http://skyttenl.blogspot.com/
Postat av: FLOOSAN

Härligt, ha en underbar helg!

2010-10-08 @ 09:34:45
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: Anna - Nybliven 2 barnsmamma

Skoj att du kikade in.

vad smart att inte bvc tanten ger sprutan. det borde vi ha här oxå för Felicia är livrädd för henne!

2010-10-08 @ 10:08:36
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: yasmine modell fru och mamma

haha ja men precis det tråkiga är att så många har samma tycker jag men man kan ju alltid blanda upp billigt och dyrt.

Jag är ju inget gina fan men gillade dom sakerna på mitt kollage.

Sitter i en klänning nu för 6000 så får hoppas min bebbe inte dregglar allt för mkt nu hehe.

Allt bra annars idag?

kram

2010-10-08 @ 10:32:19
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0