En lite planerad innedag

Har precis lämnat E på förskolan, som vanligt studsade Han in till sina kompisar (som redan satt och åt på sina Skogaholmslimpor, det såg så gott ut att jag var tvungen att stanna på ICA och köpa en egen limpa...)-
det är så härligt för en mamma att se att Han trivs
!

Nu ska jag ta dagens andra kopp kaffe och en tallrik med fil & flingor, har verkligen snöat in på det just nu- Fjällfil, AllBrans och lite jordgubbssylt & limpsmörgås!
Det är en bra start på dagen...dessutom är AllBran bra för en gravidmage fullproppade med järntabletter...som alla som varit gravida vet så är järn inte det bästa för magen...!

Förmiddagen idag är vikt åt tvätt, plock, dammsugning och golvmoppning- någon som vill byta?
N ska åka och byta däck på våra bilar medan jag städar och i när jag hämtat E ska vi ha lite Mamma-och-E-mys...

Härligt!

[Programet igår var jätteintressant och "gav" väldigt mycket! Någon som såg det? Sammanfattning kommer senare...]


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh,visst är det lite sådär halvmysigt med allt dreggel :)

Hur gammal är den lille?

2010-10-20 @ 08:46:06
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad skönt att han trivs på dagis. Det är verkligen så mycket lättare att lämna de små där om dom är glada när man gör det. :)



Järntabletter knapras det konstant här hemma med. Jag brukar få en del krångel med magen men har faktiskt aldrig provat allbran så ska göra det tänkte jag. Tack för tipset!

2010-10-20 @ 09:33:38
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Daniel

Kan hjälpa till om du bjuder på nåt gott!:)

2010-10-20 @ 10:03:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0