Buzzador

För ett tag sen fick jag en inbjudan från en vän om att bli medlem på en sida som heter Buzzador.com,
först tog jag det för en vanlig-jobbig-gratissida men efter att ha kikat på den så gick jag faktiskt med!

Det verkar ganska enkelt och dessutom verkar det vara rikligt med prover som skickas till varje Buzzador, vilket alltid är uppskattat. När man blev medlem fick man fylla i en hel del uppgifter om sig själv för att på så vis kunna få erbjudanden som är speciellt riktade till mig själv- vilket också är jättebra!

Så idag fick jag bekräftelse på att jag blivit antaget (man får inte vara med på alla erbjudanden som man tackar ja till) så nu väntar jag på mitt första Buzzador-paket...



I DITT BUZZADORPAKET:
- 10 x Paneng Red Curry Spice Mix
- 2 x Premium Egg Noodles
- 1 x Extra Creamy Coconut Milk
- Santa Maria receptfolder



Ni som också är en Buzzador, vad är Er erfarenhet av Buzzador?

[Vill Ni också bli en Buzzador kan Ni bli det här eller här
men jag återkommer med recension när mitt paket kommit så Ni kan ju avvakta tills dess...]

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Perfekt ! Sista 2 månaderna har jag fått ca 10 erbjudanden ( varav jag tackat nej till guldbrev, en ppm kampanj och lovefilm ) Däremot har jag fått bland annat blöjor, nappar, välling, barnolja, duschkräm, tandkräm och nu senast ett erbjudande om lagrad parmesanost



Buzzador funkar - utan krångel ! Me like :)

2010-10-14 @ 19:50:57
URL: http://frokenmela.se
Postat av: HUSnrNIO

Jag gick med faktiskt med den 2 oktober jag=) Hoppas det är smidigt och en kul grej i vardagens ibland gråa inslag.

2010-10-14 @ 21:04:20
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0