Besök i det Blå-Gula-varuhuset

Dagen idag bjöd på McD-lunch och ett besök på IKEA.
Helt ärligt så var IKEA-besöket helt onödigt, vi skulle inte ha något alls och kom ändå med varor för fler hundrakronor- min tanke med hela besöket var egentligen att få sitta ner i 5minuter och dricka en kopp kaffe... Hemskt va?
Lämnade in E på IKEA-leklandet, även kallat Småland och sen blev det fika och ett välbehövlig pause för mig och N! [Det lustiga är att oavsett vilken typ av dag E har så är Han alltid jättesnäll och duktig när han är på ställen tex. leklandet, IKEA, Förskolan och hos kompisar- det är ju jätteskönt det men lite konstigt...]




Kommentarer
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

Ja det är mysigt att resa tillsammans :)



Vilket av dina barn har adhd och när fick hn göra utredningen och diagnosen ?

Min son kan också ha adhd dock är han för liten att starta utredning för eftersom han bara är 2 år. men risken är stor.

kram

2010-10-09 @ 17:37:18
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Britta Bloggar

Det är samma med min dotter, konstigt det där...

2010-10-09 @ 17:57:02
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0