The Winner takes it all...



Och VINNAREN ÄR:



GRATTIS POPPRINSESSAN, jag slumpade fram en vinnare och hoppas vinsten kanske underlättare lite mitt i allt renoveringskaos! [Och ja, jag är avundsjuk, jag vill också ha ett sånt fint halsband!]
Kika in hos Popprinsessan och säga GRATTIS!

[Maila, mammamorran[a]live.com, mig så får Du välja ditt pris!]



Det här var min allra första tävling, och det var jätteroligt att så många ville vara med & tävla [vilket iofs inte är så konstigt med tanke på vilket fint pris ]

Tack Catrin för chansen att ha en tävling här!

Håll utkik i bloggen, för det kommer fler tävlingar snart!

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Jahapp. Ännu en tävling som jag INTE vinner... =)

2010-11-20 @ 14:13:40
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hoppas på bättre tur nästa gång :-)

2010-11-20 @ 15:01:29
URL: http://mamzterblog.soclog.se
Postat av: Popprinsessan

Men tack!!! Vad kul!!! Jag har inte haft möjlighet att kolla bloggar förrän nu och fick en underbar överraskning :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0