Sanning: Dag4/5/6/7

Dag 4Det här åt jag idag

Frukost:
Fullkornsbröd från IcaGottLiv med rökt skinka, A-fil med All-Bran och lite honung, ett glas juice & kaffe m. mjölk
Lunch: Köttfärssås & Fullkornspasta med råkostsallad [morot-vitkål-kryddor]
Middag: Räksallad
Övrigt: Ett äpple, massa vatten och 4 bitar 70%choklad, mer kaffe och ett glas juice



Dag 5Vad är kärlek?
Kärlek är det jag och N delar
, det är äkta kärlek!
Men svårt att beskriva...kärlek är att finns för varandra, att ställa upp när det är som tyngst
men det är också att ha roligt tillsammans, att skratta ihop, att hitta på galna saker och att ha de där interna
sakerna
som ingen annan förstår-
Kärlek är helt enkelt att dela allt, att dela ett liv och att vara en familj!

Du ♥ Jag mot världen!



[♥ Dag 6- Min dag, kan Ni läsa om i inlägget under det här!]



Dag 7Min bästa vän
Förr hade jag massa kompisar, ytligt bekanta och partykompisar- idag har jag några få men nära och riktiga vänner!
[Sen har jag såklart vänner/bekanta som jag träffar och som är guldvärda men de jag skriver om är my closest!]

MariaS- Fina Maria, som numer bor bara en kort promenad från oss, med sin familj! Vi är så otroligt olika att vi passar suveränt ihop- har umgåtts flitigt sedan E föddes! Har sett varandras barn växa och idag är Maria en av mina närmsta vänner!

Hanna- Vännen sen lågstadiet! Har hängt i ihop i alla dessa år, varesej vi träffas varje dag eller med flera månders mellanrum så finns vi alltid för varandra och när vi väl träffas så är allt som förr- är nog en av de få som verkligen på nära håll sett mig växa upp! Är Gudmor till E och jag var tärna på hennes bröllop!

Lotta- blev vänner våren innan E och Liam föddes, då var vi unga och naiva- nu är vi gamla och mogna...eller? Lotta och jag har gått igenom otroligt mycket sen vi blev vänner och vi kan stötta varandra genom det mesta!

Helen- Fina grannen som jag umågs med nästan dagligen med kafferep, snabba skvallerpauser i kaosvardag eller middagar med mat och vin [till sommaren eller hur?!]...
Helen och jag förstår varandra, eller så gör vi inte alls det, oavsett så ger vi varandra råd och peppar i alla lägen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh! Råkost låter sååå gott. Och det är gott! Mumma!

2010-11-30 @ 21:30:10
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej! Inga känningar tyvärr, vill så gärna att det ska komma igång nu men alla förvärkar o sånt har avtagit skumt nog!

Åh, 94 dagar. Jag tycker faktiskt det har gått superfort sen jag började räkna ned från 100! Bara nu absolut sista dagarna som det går segt.. :) Kram

2010-11-30 @ 22:19:39
URL: http://fridamfl.blogg.se/
Postat av: zandra

Hihi ja visst var han söt :)

2010-11-30 @ 22:22:59
URL: http://www.minbebis.com/blogg/zandras
Postat av: Angelica

du har en award att hämta i min blogg=)



Kramar

2010-11-30 @ 22:49:22
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/
Postat av: DONKEN

ojoj, snabb genomgång där. är det från "listan"? :P

2010-12-01 @ 00:23:12
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Nu vet jag inte vad som hände! Hela min kommentar bara försvann:( Iallafall: Skulle inte vi förstå varandra:O Eller så är det så att vi bara njuter av att ha någon som lyssnar på oss så därför kan vi sitta mittemot varandra och dricka kaffe och babbla på i mun på varandra=) Det enda är att jag hinner dricka två och en halv balja med kaffe när du fortfarande är på din första så jag måste ta dessa eviga kisspauser hela tiden och kommer då av mig i babblandet;) Vad jag egentligen skulle skriva var väl att du är toppen!

2010-12-01 @ 10:41:31
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0