Packade och klara...

Nu är allt (förhoppningsvis!) nedpackat och inpackat i bilen- och barnen är påklädda och klara
så nu åker vi mot hotellet!

Ska bli jätteskönt att komma iväg och bo på hotell, äta mat utan att behöva diska och få frukost serverad- har dock en orosklump i magen över hur det ska gå med E... Det kommer bli ett helt nytt ställe, nya (de flesta) människor och framför allt mycket människor (60 personer i en liten lokal är inte idealiskt för E)... Men båda jag, N, E's mormor & morfar och N's föräldrar är ju med så det ska säkert gå bra!

Bloggar från mobilen senare!
Och svarar på mail & kommentarer imorgon- Ni är så fina♥ som skriver till mig, det gör mig kanonglad!




Kommentarer
Postat av: carola

åh du är så fin...



Hotell, jösses så fuskigt:)

Sitter ohc kikar runt för jag vill överraska maken med en helg på tu man hand.

Det är han värd som stått ut med mig i alla år.

Ta hand om er.

2010-11-06 @ 23:15:11
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0