Nervös...

...nu har jag mailat min lilla artikel om Lotta Abrahamsson till Liv- usch, nu blev jag riktigt nervös...

Tänk om den är jättedålig?
Är det bara jag, eller utgår Ni också alltid från att allt Ni gör är dåligt?
Nej, nu tänker vi positivt- klart artikeln är kanonbra!
Jag är ju bäst [usch, det känns tom. konstigt att skriva så...det måste jag öva på!]!

Nu sängen, imorgon ska N lämna in bilen på service, vilket betyder ensam-morgon-med-barnen för mig...och man vet aldrig vilken tid den kan tänkas börja- så det är bäst att samla all sömn som finns!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Va spännande med att skriva en artikel!

2010-11-23 @ 22:24:41
URL: http://mittlivihuvudstaden.blogspot.com
Postat av: Anna

Halkade precis in på din blogg och såg att du var både ekonom och jurist och snart trebarnsmamma! Inte dåligt gjort för att bara va 28 år. Var pluggade du juristprogrammet? Var det svårt att dubbelplugga? funderar själv på att ta dubbelexamen, men känns jobbigt att plugga i över 7 år. Lycka till med allt!

2010-11-23 @ 22:34:28
Postat av: MammaMorran

Anna: Du har inte skrivit ngn mailadress så jag hoppas du ser mitt svar här :) Jag har inte läst jur.kandprog då jag inte vill jobba inom domstolsväsendet (eller det kanske jag iofs skulle vilja i dagsläget) utan jag har läst till en juristexamen med inriktning på Handelsrätt och speciellt aktiebolagsrätt och dessutom då ett ekonomprogram. Jag har parallelläst och läst samtidigt som jag varit mammaledig/jobbat- det är tufft men vill man så går det :) Och barnen är ju på dagis på dagarna och dessutom har ju natten många långa timmar ;D

Jag tycker du ska satsa om du är sugen- du kan ju alltid ändra dej efter att du testat!

Kram!

2010-11-23 @ 22:47:04
URL: http://mammamorran.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tror nog att det är rätt vanligt tänkande. ATt det man gör inte duger i andras ögon.

Men det gör det ju och vi måste bli bättre på att intala oss det från första början.



Ha en fin onsdag!

2010-11-24 @ 05:36:28
URL: http://barbaskon.blogspot.com
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Jag är också toppenbra på det här med dåligt självförtroende. Varför skulle någon gilla det jag gör? Jösses, slå det ur huvudet nu för sjutton!



Du är bra!

2010-11-24 @ 20:14:33
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0