Måndagslistan

Idag är jag tacksam för:
- Alla möjligheter, samarbetspartners & nya bekantskaper som bloggen gett mig
- Att jag har drivet att lära mig massa om E's diagnos för att kunna hjälpa honom
- Att jag lever med VärldensFinasteN som behandlar E som om han vore hans egen son!
- Att LillaA's overall passade fin-fint, den köptes på Campadre i somras så det var en chansning...
- Att jag varje kväll ligger och känner hur Mini-i-magen sparkar och bökar runt!

Alla borde göra en tacksamhetslista- det är bra att tänka efter ibland!
[Min inspiration till att börja med en måndagslista hittade jag hos Britta- kika in hos
henne!]


Kommentarer
Postat av: Britta Bloggar

Vilken bra lista! Tackar för länken, men tyvärr funkar den inte, det ska vara wordpress.com...

Men tack!



Sv: om morotsbrödet, jag hade 2 rivna morötter i men de var ganska små, en stor räcker nog!

2010-11-08 @ 23:07:33
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Svar: Just nu tränar jag hemma efter att jag genomgick en operation för ungefär 6 veckor sedan. Min pojkvän hade en skivstång och hantlar hemma och det räcker sålänge nu när jag ska komma igång :) Vid årsskiftet eller tidigare ska jag dock lösa gymkort och börja träna där :)



Varför inte börja träna redan nu?

2010-11-09 @ 06:41:35
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0