MammaLEDIG!

Idag är jag verkligen MammaLEDIG, det är ju det här som är MAMMALEDIGHET- att ha ledigt från att vara mamma...

Kom nyss hem efter lunchande med Fina VännenH och en liten julshoppingrunda på BlomsterLandet- köpte bla. blockljus till adventsljusstaken och rött trassel att lägga i krukorna, måste ha köpt lite mer för det hela gick loss på 500kr...men vad gör man inte för en kasse med julstämning?

Återkommer senare, Nu ska det julpyntas så det är fint när man & barn kommer hem!

Orutinerad bloggerska som jag är glömde jag såklart ta kort på VännenH,
så jag snodde en från hennes FB-sida...
Visst är hon fin!

[...fast nu märkte jag att det ändå inte går att ladda upp bilder...så det gör det samma...den kommer sen!]

Kommentarer
Postat av: sofie

tänkte själv shoppa lite julsaker till helgen, nya advent stakar känne rjag att jag måste ha..

2010-11-23 @ 14:59:33
URL: http://sofiesundqvist.blogg.se/
Postat av: Hanna

Härligt att du haft en bra dag, det är du värd!

2010-11-23 @ 18:33:53
URL: http://mamzterblog.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0