Graviditeten som glömdes bort...

Kom precis hem från MVC, tog en ensam promenad i regnet bort till vårdcentralen, ingen N och ingen LillaA i vagnen som planerat... Kändes nästan som jag gick naken där på trottoaren när jag inte hade vagnen att skjuta på! Hade Ipoden som sällskap och om man nu kan kalla en blåsig promenad i regnväder för egentid så hade jag det- under min lilla promenad hade jag iallafall tid att reflektera över bebisen i magen, den lilla bebisen som idag är nästan 24veckor gammal- som sparkar och bråkar hela tiden, som orsakar kramper och som gör att jag knappt kan andas efter att ha sprungit upp för vår trappa här i huset!

Älskade lilla bebisen♥!

Det här är min sista graviditet, egentligen något man borde njuta mer av än vad jag haft tid med, så från och med nu ska jag varje dag ägna lite fler tankar åt den lilla bebisen och prata lite med den...
Precis så som vi gjorde när dennes syskon låg i magen, för det här är trots allt den sista- och det gör den ju alldeles speciell!




[Nu ska jag åter bege mig ut i regnet och hämta E på dagis- undra om jag lyckas lura med mig Fina-M på en promenad så hans mamma kan göra lite tavlor...Helt ärligt så är M det finaste barnet jag någonsin sett!]


Kommentarer
Postat av: Sofie

oj är bebisen redan så "stor", redan mindre än hälften kvar...

2010-11-02 @ 14:52:52
URL: http://sofiesundqvist.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Alltid lika mysigt att gå till mvc, saknar det nästan lite ;)

hur många barn har du?

kram från ett regnigt malmö

2010-11-02 @ 18:10:17
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Catrin

åh men hur vet du att det är sista? Tänk om du vill ha ett till längre fram i livet... =)

2010-11-02 @ 18:12:34
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0