Ett ljus i höstmörkret!

Jag är, som jag tidigare skrivit, medlem på en sidan som heter Buzzador.com- om det är någon som inte vet vad det är för sida så är det en sida som ger dess medlemmar chansen att få testa olika produkter gratis för att sedan svara på några enkla frågor om vad man tycker om produkten (om Ni är intresserade av det, kan Ni läsa om det här!).

De två senaste kampanjerna som jag blivit erbjuden att delta i (dessa produkter fick man som testare köpa till kraftigt reduceradt pris) har jag redan provat och förälskat mig i!
Så jag tänkte tipsa er om dem...kanske Ni kan bli medlemmar och köpa dem billigare...



Phillips goLITE BLU
En bärbar ljusenhet som skall motverka vintertrötthet och höja den allmänna energinivån.
Den avger ett ljus och under behandlingstiden kan man tex. läsa eller jobba eller se på TV.

Min åsikt: Jag tycker den hjälper, man blir piggare av ljuset och om man som jag försökte bara slappna av under behandlingstiden så kände man sig piggare efteråt!


[Buzzadorpris 900kr / ord.pris 1799kr]



Phillips Wake-up light
En lampa som gradvis ökar ljuset i rummet när du ska gå upp, man vaknar i ett varmt solljus och genom att vakna gradvis av ljuset så är man pigg när man vaknar...
Vi har en sådan och den användes flitigt när vi båda jobbade och jag fullkomligt älskar den (förutom att vår är av en äldre modell och ganska ful). Ett minus är dock om den ena ska upp tidigare än den andre för då vaknar båda två!
Min åsikt: Den här lampan kan jag verkligen rekommendera och tycker den är värd varenda krona!


[Buzzadorpris 750kr / Ord.pris 1299kr]


Kommentarer
Postat av: TUMADRE - [ ung ensamstående tvåbarnsmamma ]

Tack för din fina kommentar! Alice tackar och bockar för grattis-hälsningen!



Roligt att du har tetstat Wake up-light, för den är på väg hem till mig just nu och jag hoppas att den ska hjälpa mig med mina besvär att kliva upp på mornarna... :-)

2010-11-06 @ 12:31:36
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Matilda

Låter smart det där!

Vore himla praktiskt att ha när man som jag har väldigt lätt att bli trött =)



sv. Ja jag har sett avatar, flera gånger om. Jag fullständigt älskar den! :) Fast det är såklart olika från person till person, vissa gillar den inte alls, vilket jag har svårt att förstå mig på. Haha ;)

2010-11-06 @ 13:05:46
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: sofie

sv- ja visst är trosorna helt underbara, köpte dem på ullared o önskar nu att jag köpte ett gäng att ge bort i present, hade varit en perfekt värdinna present.. ha ha

2010-11-06 @ 13:41:31
URL: http://sofiesundqvist.blogg.se/
Postat av: R E F F L A N

Hejsan! dagens blogg är uppe :D bara att anmäla sig & jag drar en vinnare ikväll :D PUSS

2010-11-06 @ 13:47:09
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0