En bättre dag...

...hade en jätteskön kväll igår (tack för alla peppande kommentarer, de värmer!) och den blev precis som planerat, halvsovandes i soffan och sen en hel natt med sömn!
Så idag vaknade den här Mamma utvilad(!) och pigg!

LillaA och jag sitter och äter frukost & E kommer hem kl12 från Mormor & Morfar- längtar halvt ihjäl mig efter honom...ändå skönt att få en lugn förmiddag och det bästa av allt är att idag tar Mormor hand om E's träning så när Han kommer hem kan vi bara fredagsmysa utan dåligt samvete!

Annars händer inte mycket här hemma, måste nog trappa ner på förväntningarna och mammakraven en del, fokusera på det som är viktigt och kanske tillochmed strunta i att bädda sängen någon dag?!

Dagen idag kommer bli en riktig slappisdag tillsammans med barnen, det enda jag ska ta tag i är det första utkast som ska skrivas för artikeln (eller vad det kan kallas?) om Föreläsningen jag var på, förhoppningsvis kommer den hamna på AlltFörFöräldrar.se inom en framtid...om den nu blir bra...jag gör så gott jag kan och hoppas på det bästa- det är iallafall ett intressant ämne som bör komma fram mer i ljuset!

Världens-bästa-efterrätt: Majskorn!


[Nu ska jag gå min vanlig bloggrunda & svara på alla fina kommentarer!]



Förresten, idag är sista dagen att TÄVLA- och Ni vill väl såklart vara med?!

Kommentarer
Postat av: fia

Så klart du ska ta det lungt så långt det är möjligt .

Men jag vet det är inte så lätt. Vilken bra efterrätt det va där .

Sköt nu om dig denna fredag kväll och bara njut .

kram .

2010-11-19 @ 11:28:55
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Om man ska döma efter hur mina kläder passar (läs inte går på mig längre) så är jag det!! Jo ett möte ute kanske hinns med=)

2010-11-19 @ 12:58:54
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0