Bråttom, bråttom...

...inte!
Idag är vi faktiskt ute i god tid (för engångsskull)- jag vet ju att det underlättar enormt mycket om vi har
gott om tid, hinner kika runt och bekanta oss lite på stället vi ska till innan vi måste sätta oss-
ändå är det ofta så svårt att vara i god tid?

Blev, hastigt bestämt att E ska sova över hos Mormor & Morfar inatt- E ringde själv och frågade om han fick sova där... Själv känner jag att det faktiskt vore skönt med en lugn kväll och, framför allt, sovmorgon imorgon... Ändå är det så svårt att ta emot hjälp- skrev en kommentar igår i ngn blogg att vi föräldrar till barn med diagnoser ska ta emot all hjälp som erbjuds- så idag ska jag följa mitt eget råd!

Nej, nu ska jag inte sitta här...då blir vi väl försenade ändå...!

Att ta kort på sig själv är ganska svårt har jag upptäckt- men jag blir väl bättre någon gång...

[Ja, jag är stor-som-ett-hus men jag skyller på att det är för att
barnen kommer så tätt...i själva verket så är mer än hälften av magen BigMc&Co...]


[Vet inte varför N satte på LillaA klänningen som var köpt till Julafton...men SÖT blev hon...
E har klätt sig själv, för engångsskull matchade färgerna!]


Kommentarer
Postat av: mamzterblog@soclog

Sv; Får kolla upp BR då helt enkelt :-) Pannkaka med havremjölk borde väl funka. Du får testa dig fram! Hoppas ni får en bra fredag! Kram

2010-11-05 @ 09:50:20
URL: http://mamzterblog.soclog.se
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 31

Ja det är nog inte alls länge kvar tills du gör det :D

2010-11-05 @ 10:03:21
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Fina magen! Finns det något vackrare än gravidmagar? :)



Kramar

2010-11-05 @ 12:08:24
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Mamma Johanna-Livet på Limhamn

Vad fin du är! En stor mage är aldrig fel =) Hittade din mössa idag o blev så glad, men den var inte bra för självförtroendet, mitt huvud var nämligen alldeles för stort för den! Jaja, måste man köpa kepsar på herravdelningen så kanske man inte skulle hoppats på för mycket =). Hoppas du haft en bra dag! Kram =)

2010-11-05 @ 19:49:44
URL: http://www.metrobloggen.se/johannaolinnea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0