Uppesittar-shopping!

Här sover Barnen sedan länge & jag och N myser i soffan...dessutom passade jag på att besöka Nelly.com's tjuvstart på Mellandagsrean- Ni hittar VIP-inlogg hos EnglasShowroom!

Hittade inte så mkt som var intressant, dels är det ju höst/vintersaker och dels så är det roligare att shoppa när bebisen väl kommit men det blev ett Word-Happydays-braclet från Humanity i färgen Lime,
har ett i Rosa sedan tidigare och jag älskar det!
Dessutom passar det mig som har så smala handleder, det kan ju liksom spännas fast var som helst.


Humanity for all...
Armbandet alla kändisar älskar just nu! Läderband med livets ord: Plant Peace, Live in unity, Freedom, Make a difference, Accept diversity, Speak kindness, Pave the path, Lead the way, Humanity, Give back, Seek wisdom, Come together, Truth, Forgive, Believe, Faith, Sow love, Make a difference. Samt dekorativa glimmande stenar på. Storlek: ca 90 cm, justerbart som viras flera led runt handleden. snyggast att bära flera samtidigt!! 100% Läder i regnbågens alla färger! När du köper ett sånt här armband går 20% av inköpspriset till Röda korset och ytterligare 5% till Al Gore's Environmental Organisation!


Dessutom har jag och N fuskat och gett varandra våra julklappar redan... Och ja, jag är mer än nöjd!
[Och N behövde inte byta storlek på varken PEAK-hoodien eller Shepardtofflorna!]


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack så mycket=)

GOD JUL till Er!

Hoppas ni får en jättemysig dag med många klappar=)



Kramar!!

2010-12-23 @ 23:21:47
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Tack detsamma! En riktigt god jul till er också :)

2010-12-24 @ 00:53:59
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0