Shoppingrace!

Nyligen hemkomna från dagens shoppingrace!
Det blev en rejäl lista med måste-köpa-saker som jag visade för N när han kom för att hämta oss-
ett helt A4-papper fyllt med bra-att-ha-saker...

Men nu är allt med oss hem- nästan allt iallafall!
Tyvärr hade inte LillaA's & Bebisens vagn levererats ännu...inte för att vi behöver den än men jag blev ändå besviken då det, enligt mig, var det roligaste på hela handlingslistan!

Hittade iallafall, kläder till barnen, minikläder till Bebisen, underkläder till mig, ny mascara, shampoo/balsam, bilbarnstol till E, mat inför nyår, Apoteket-shopping & kanske slank det med något fint till Nyår...?

Nu slappar vi med BondeSökerFru, en [snart] sovande LillaA och SUSHI!

Hoppas Ni har en fin LillLördag!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Kul med massor shopping! :)

Synd att inte vagnen fanns, va är det för någon ni ska ha?



Kramar

2010-12-31 @ 11:58:07
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0