Min Perfekta Pepparkaka!

Kvällens julfest gick hur bra som helst!
Han satt där han skulle, han sjöng det han skulle och Han sjöng tom. Pepparkakssången solo-
Älskade LillaPepparkaka!

Det enda var att mitt i TippTapp-sången såg han mig och sprang fram och gav mig världens kram och puss
& mitt i Hej-mitt-vinterland blev han kissnödig och sprang iväg på toaletten- annars satt han och sjöng hur fint som helst...

Hoppas verkligen det gav Dagisfröknarna en tankeställare, tyvärr tror jag inte det och den fröken som jag pratade med imorse var inte ens där!

Suck!

Nu ska jag ta en varm dusch, landa i soffan och fundera på vad jag ska äta till middag...

[Tack för alla stöttande & peppande kommentarer och mail!]




Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad härligt att det gick bra. För din skull såklart men speciellt för HANS skull. Att lyckas är det bästa för dessa små!!! Vad glad jag blev:)

Kram Anna

2010-12-07 @ 20:48:35
URL: http://ansen.blogg.se/
Postat av: britta bloggar

åh härligt!

2010-12-07 @ 21:05:20
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: HUSnrNIO

Så skönt att allt gick bra för E med firandet. Synd att inte den där morrhoppan fanns på plats bara... Att sjunga solo är stort ju:D Ät mer! Jag får väl skänka hälften av det som jag gör med din elvisp till dig... Fast sötsaker kanske inte är det bästa att fylla magen med... God natt!

2010-12-07 @ 22:16:37
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Linda

Härligt att det gick så bra:), förstår inte varför man ska säga så som dagisfröken sa, att tro att det ska dåligt redan från början....

Gillar verkligen din blogg, läser ofta men är lite dålig på att kommentera...

Nu håller jag alla tummar för att mötet i jan. ska gå bra:)

Kram

2010-12-08 @ 07:05:31
Postat av: Susanne

Långnäsa till dagisfrökarna som redan dömt E att han inte skulle klara av det. Fyyy till dem.

Kramar

2010-12-08 @ 23:29:25
URL: http://mittlivsomsusanne.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0