Idag drömmer jag om...

...sol, att få  lämna barn på dagis och åka till ett jobb, att fika på stan med vänner, att inte ha en stor gravidmage och att dricka iskallt vin tills världen snurrar!

Tack för alla tips och råd om foglossning- bloggvärlden är underbar!

Efter att ha letat som en besatt hela morgonen [morgonen började som sagt 05.12 här hemma så jag har haft några timmar på mig!] efter ett foglossningsbälte [eller vad det nu heter?] så hittade jag det äntligen, sen efter att ha klurat ut hur det ska sitta så hann jag precis sätta på mig det för att inse att det går inte att sitta med ett sånt bälte va?

Kan inte säga om det hjälper eller inte men det är helt klart värt att testa!
Och kanske, kanske känns det lite bättre...?
Hoppas, hoppas, hoppas!

Fick även rådet att ring och be om akupunktur så det gjorde jag nu på morgonen- men den sk. behandling innebar akupunktur 1gång om dagen i 1-2veckor sa sköterskan och det känns mer jobbigt [alltså att skaffa barnvakt osv] än värt besväret så det hoppar jag över...

Nu: Ta tag i E's övningar & svara på alla kommentarer!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hmm.. Det där bältet funkade tyvärr inte alls på mig (hade också hemsk foglossning vid den här tiden förra året, kom inte hemifrån på flera veckor typ). Hoppas du har bättre tur med det!



Och tack för kommentar på bloggen, den värmde. :)



Kram på dig!

2010-12-17 @ 10:41:14
URL: http://www.lisabogren.se
Postat av: Malin

Jag hade med ett sådant bälte när jag var gravid för fogarna, men jag gav upp. Tyckte det blev för jobbigt med att ta av sig bandet hela tiden när man skulle sitta och min foglossning försvann bara sådär sen med :)



Hoppas du får en mysig dag!

Kramar

2010-12-17 @ 10:53:53
URL: http://minbebis.com/blogg/tultaliten
Postat av: Linda

Jag lider med dig :( Jag testade ett sånt bälte när jag väntade tvåan hjälpte inte mig men vet många som det har hjälpt. Blir nog bra detta skall du se. Kram

2010-12-17 @ 12:10:11
URL: http://www.linda.mustica.se
Postat av: Anonym

$v jodå till slut så slet han sig från datorn och vi var ute och gick och lite så :) så han skötte sig till slut(A)

han spelar WOW, om du vet vad det är :)

2010-12-17 @ 12:30:15
URL: http://ldts.blogg.se/
Postat av: Jolie

åhh vad synd att det var så ofta.. Hoppas det känns bättre med bältet. Skickar styrke kramar :-) Vet hur det känns och det är inte skoj med smärtan!

2010-12-17 @ 12:47:11
URL: http://mammajolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0