Höga krav?

Igårkväll hade jag något typ av sammanbrott- jag är inte en person som tillåter mig bryta ihop, jag tillåter mig inte att gråta... Men...igår kom allt på en gång- alla känslor!
Ni vet, fet, ful, ont, tristess, ångest, oro, frustration, ensamhet....allt i en salig blandning!

Jag vet inte, kanske kräver jag för mycket?
Kanske är det bara att bita-ihop?
Just nu känns det inte som att bita-ihop är ett alternativ längre för jag har gjort det hela hösten så att käkarna ömmar...

N skulle stanna hemma några timmar nu på morgonen och hjälpa mig...
Men vem är det som ligger och sover...?
Och vem är uppe och fixar frukost...?

Dagen idag bjuder inte på något mer spännande än 10månaderskontroll av LillaA...ut med barnen i -24grader...
Ge mig sol och flip-flopsskor!
[tom. Foppa-tofflor duger...fast det är det fulaste jag vet!]

Kommentarer
Postat av: mamzterblog@soclog

Sv; Tack! Det var jättefint och han lever vidare i oss...

2010-12-22 @ 08:28:32
URL: http://mamzterblog.soclog.se
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Åh, va sånt är jobbigt! Mitt tips är nog att släppa ut allt ordentligt, sen samla dig igen!!

2010-12-22 @ 09:59:08
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
Postat av: Mira

Tyvärr kommer man ju inte ifrån såna dagar.. Då måste man tillåta sig att få ett psykbryt och vara oggig ett tag, sen brukar det vända lite igen.



Du får ju inte glömma bort hur bra du är!

Kramis

2010-12-22 @ 18:04:17
URL: http://www.mirandalux.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0