En härlig morgon!

Vaknade upp idag med en lyckokänsla i kroppen, kunde inte riktigt sätta fingret på vad det var förrän jag vände mig om och såg N ligga där brevid mig och sova- just det! N har, efter många kvällars övertid, äntligen tagit en ledig dag!
Härligt
- hela familjen hemma en (o)vanlig fredag!

Dagen började med favoritfrukosten: AmerikanskaPannkakor [som faktiskt blir helt okej på dinkelmjöl och havredryck] och sedan är planeringen skidåkning på förmiddagen & ett besök hos Tomten på eftermiddagen-
låter som en kanondag, och viktigast av allt- vi är tillsammans alla 4♥!

Dagens frukosttillverkning:



E förklarar för LillaA att "DVD är ajjabajja"

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Nej! Ännu mer skidåkning. Själv har jag gjort kokostoppar med choklad, pepparkaksmuffins toppade med ädelost och philadelfia och nu är det marängtårtor på g innan det står städning på programmet. Låter mkt roligare med S...åkning och tomtebesök men vad gör man när husets prinsessa ska firas av släkt under morgondagen! Ha en toppendag! Om N ska va hemma fler fredagar så kansk jag kan få låna honom någon timme;)

2010-12-10 @ 11:08:55
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: sara

Hej! Føljer dej som vanligt hær på bloggen som du sækert vet!

Vad hærligt med en dag hemma tillsammans! Och vilken underbart god frukost ni børjade dagen med :) Ha en strålande dag i!

Kram Sara

2010-12-10 @ 11:27:48
Postat av: sofie

gud så gott med pannkakor till frukost, blir lite avis..

2010-12-10 @ 12:44:24
URL: http://sofiesundqvist.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Härligt att ha karln hemma såhär en vanlig fredag! :)

Kram

2010-12-10 @ 21:23:44
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0