Sen middag

Nu kom N nyss hem från Firman, visserligen är det sent men vi har inte ätit middag än- N hade lovat att laga middag åt oss så nu väntar jag med kurrande mage i soffan, det vankas N's GI(?)sallad med kyckling och ägg.

Medan N fixar i köket ser jag på 24timmar [repris tror jag] med AnnaBook & MariaMontazami- Maria har precis berättat att hon gjort en bröstoperation efter att hon fått barnen... Måste erkänna att jag är lite sugen på lite bröstfix själv...men bara lite...Näe- eller kanske?
Hur som helst, först ska jag amma- har ammat E och LillaA i 3månader så det blir nog samma nu med...

Medan N var på Firman kom vår MålarT förbi, på måndag börjar helrenoveringen av vår hall!
Vi bor i ett 1½planshus med en hall som binder samma båda våningarna vilket gör att väggliven är väldigt höga så det blir lite krångligt med StackarsMålarT...
Väv ska sättas upp och målas, nytt golv ska läggas samt klinkers, tak ska målas och alla lister ska bytas ut, en dörröppning skall fixas, nya eluttag ska göras och proppskåpet ska bytas ut- så de närmsta dagarna kommer jag och Barnen spendera hos min Mamma&Pappa så att MålarT får jobba ifred.

Nu: MAT!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

hihi... här är det tvärt om - C kommer hem från jobbet - SENT och undrar VAD vi ska äta till middag... Idag blev det fryst fiskgratäng som jag har värmt helt själv i ugnen... Han kan ju inte få hemlagat varje dag ;) kram

2011-01-13 @ 21:49:54
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Fröken M

hihi... här är det tvärt om - C kommer hem från jobbet - SENT och undrar VAD vi ska äta till middag... Idag blev det fryst fiskgratäng som jag har värmt helt själv i ugnen... Han kan ju inte få hemlagat varje dag ;) kram

2011-01-13 @ 21:50:01
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Fröken M

hihi... här är det tvärt om - C kommer hem från jobbet - SENT och undrar VAD vi ska äta till middag... Idag blev det fryst fiskgratäng som jag har värmt helt själv i ugnen... Han kan ju inte få hemlagat varje dag ;) kram

2011-01-13 @ 21:50:11
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Linda Olsson

Sv; Tack så mycket! :) Jag vill verkligen ha jobbet, så hoppas att det går vägen igen! :D



Och till bröstfix, själv har jag sillisar och jag måste säga att jag är mycket glad att jag skaffade fler barn efter operationen! Innan så stod de rätt ut (lite överdrivet kanske ;) och såg ganska fejk ut, men nu efter kelly och Kean så både känns och ser de mer naturliga ut. Inte hängiga eller nått, utan bara mjuuuka ;) haha! Så ja, jag nästan rekommenderar vänner och så att skaffa barn efter op. ;D



Kram!

2011-01-14 @ 08:50:38
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0