GodMorgon FinaFredag!

FinaFredag- jag undrar hur många som har liknande rubriker på sina inlägg idag?
FinFredag, TGIF och sånt brukar hagla tätt på arbetsveckans sista dag!

Här hemma började dagen 06.10- satt vid köksbordet och tittade ut & försökte se om någon mer var vaken men antingen var jag för trött för att registrera rörelse och ljus eller så tog alla andra barn sovmorgon idag?

Som sagt, mina barn tog iallafall INTE sovmorgon- och efter att ha somnat halv2 och därefter vaknat ett antal gånger så hjälpte inte ens 2 stora koppar kaffe idag...

Nog klagat!

Om jag riktigt anstränger mig för att vara sådär rosa-fluff-positiv så är det här faktiskt en lite FinareFredag:
- Idag byter det till v33 med Bebisen
- Jag är friskare nu än i måndags
- Huset är städat och fint
- Ikväll kommer Grannarna hit på middag
- Imorgon är det lördag [fast det är väl iofs inget speciellt med just den här fredagen...]

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hihi, bra att du kan se det ljusa och positiva, trotts att du är trött! :D

Ha en fin dag!

kramar

2011-01-07 @ 09:24:45
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Bebisens ankomst närmar sig :)

Här hemma blev det sovmorgon till klockan åtta. Men Edvin som sov hos sin farmor och farfar inatt hade vaknat pigg och allert redan klockan tolv inatt och busat på till klockan 5 ;D

kramar

2011-01-07 @ 10:52:43
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Hanna

Hoppas det blev en positiv fredag trots en kämpig morgon! Skönt att du mår bättre nu än i måndags i alla fall! Kram

2011-01-08 @ 16:11:09
URL: http://mamzterblog.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0