En utmaning!

Fick en utmaning av Hanna!
[de har drabbats av den vidriga Vinterkräksjukan, så gå in och skriv "krya på er" till henne!]

1. Hur gammal är du om fem år? Fyller 29år i augusti
2. Vem var den sista du träffade? Mina barn, N och Pappa
3. Hur lång är du? 1,60
4. Vilken var den senaste film du sett? Experiment
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Kul! Massa Kram!" till VännenL
7. Vad är dagens planer? Klockan är 16.20, vi håller på att förbereda för renoveringen som ska börja imorgon så vi ska väl fortsätta med det och ikväll blir det obligatoriska Söndagstacos!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Egentligen är SMS himla bekvämt, jobbigt dock om man har för mkt att "säga"
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta i 39år iår
10. När såg du senast din mamma? Igår när vi åt lunch där
11. Vilken ögonfärg har du? Mörkbruna
12. När vaknade du idag? Efter att ha somnat om ett antal gånger vaknade jag 09.15
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Jag är en person som trivs där jag är- lite som "where ever I lay my hat, that's my home"
15. Vilken plats föredrar du minst? Utomhus om jag fryser!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I samma stad, i ett annat hus med samma familj och med ngt spännande jobb! Dessutom som mamma till en 15åring, en 11åring och en 10åring...
17. Vad skrämde dig som barn? Att Pappa skulle få ett nytt jobb så vi skulle flytta- min pappa fick massa fina-jobberbjudanden när jag var liten och det skrämde mig även om han alltid lovade att alltid tacka nej, vilket han också gjorde!
18. Vem fick dig att skratta senast? N, han får mig alltid att skratta!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, jag hade Snövit-sagan på vinyl som liten
20. Har du stationär eller bärbar dator? Haha, vi har 4st bärbara datorer här hemma!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Haha, olika beroende av vad jag gör innan jag somnar...
22. Hur många kuddar har du i sängen? Vi har fyra, jag använder tre!
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Har inte alla gjort det? Fast det händer extremt sällan!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Inte barfota iaf!
26. Är du social? Ja!
27. Vilken är din favoritglass? HägenDaaz Cookies and cream
28. Vad skulle du gör om du vann en miljon? Inget speciellt faktiskt, kanske renovera badrummet?29. Tycker du om kinamat? Nja, inte så värst...det är mest flottigt tycker jag!
30. Tycker du om kaffe? Jepp, med mjölk!
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe med mjölk och juice
32. Sover du på någon särskild sida? Jag sover på högra sidan av sängen
33. Kan du spela poker? Ja, fast det inträffar typ aldrig!
34. Tycker du om att mysa? Ja, i soffan med N
35. Är du en beroendemänniska? Jag vet inte vad den frågan betyder...?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Haha, ja- Marcus Schenkenberg...det var coolt när jag var liten!
37. Vill du ha barn? Jag har alla barn jag ska ha [fast en är ju fortfarande i magen] När Mini föds ska jag sterilisera mig samtidigt!
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, jag läste extra språk både på högstadiet och gymnasiet så engelska, tyska, franska och lite spanska och italienska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, fast det var inte jag som var sjuk...
40. Föredrar du havet eller en pool? Badar aldrig i havet men gärna i en pool!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Borde ju svara "barnen" - men helt ärligt, jag spenderar helst pengar på mig själv eller på inredning till hemmet!
42. Äger du dyra smycken? Min förlovningsring är inte billig men jag vet inte exakt vad den kostade eller så är det min klocka!
43. Har du någon gång testat narkotika? -
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En chokladbit
45. Vem är den roligaste människan du känner? N!
46. Välj ett ärr på din kropp? Ärret efter kejsarsnitten...
47. Vad har du för ringsignal? Ring-ring-ring...
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, en klänning...
49. Flirtar du mycket? Näe!
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I tvättstugan
51. Kan du byta olja på bilen? Verkligen inte!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, men det händer nog snart!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Elsas Värld!
54. Läser du dagstidningen? Ja!
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ingen veckotidning men på MAMA, Hus&Hem och IForm
56. Dansar du i bilen? Diggar...
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? LugnaFavoriter
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Att E är bjuden på kalas på söndag
59. När var du i kyrkan senast? Hmm, det var nog Morfars begravning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0