Idag blir en bra dag!

Vaknade imorse [inatt...kl.04.10] och låg vaken ända tills LillaA slog upp ögonen kl.06.00-
N gick upp med henne och då äntligen somnade jag om, sov tills klockan var halv8 och N var tvungen att åka till jobbet!

Trodde jag skulle vara jättetrött men faktiskt, efter en kopp [i storlek som ett mindre badkar] så känner jag mig pigg och längtar efter att L och L ska komma och hälsa på oss- de kommer vid 11 och efter lite utelek för barnen så ska det lagas Tacolunch- har på känn att det kommer bli en kanondag idag och dessutom så slutar N redan kl15!

Klart Mammas rosa laptop passar FrökenA!

[LillaA fortfarande i pyjamas och kofta]

Dagens MammaMorran!

Kommentarer
Postat av: Johanna

VACKRA DU!

2010-12-30 @ 09:57:05
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0