Handling & Brunch!

Har precis gjort slut på allt varmvatten som finns på norra jordklotet-
det är verkligen det enda som hjälper mot värkande rygg/mage/ljumska!

Nu blir det lite sistaminuten-handling och sen ska vi hämta E [som är och säger hejdå till sin Pappa!] och sen i eftermiddag kommer Barnens FasterN- en lugn och skön Nyårsafton!
Precis det enda jag orkar med just nu- förra året var jag ju precis lika gravid som nu och då var det bara jag, E och N som firade nyår...fina kläder, fin mat och en fin familj- kan man begära något mer?

Men, som sagt, först shoppingrace & en brunch på stan!

[Hörs senare!]

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som en fin och mysig nyårsafton!

Önskar dig ett riktigt gott nytt år :)

Kramar

2010-12-31 @ 10:42:30
URL: http://minbebis.com/blogg/tultaliten
Postat av: Fröken M

Jag ville bara kika in och önska er en riktigt mysig dag och ett GOTT NYTT ÅR ! Kramar

2010-12-31 @ 10:46:46
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0