För engångsskull...

...jag brukar aldrig vara med och tävla, mest av den enkla anledningen att jag aldrig, aldrig vinner
[det kan ju bero på just det faktum att jag inte tävlar iofs...]
men nu gör jag ett undantag...!

Jag ska, som jag tidigare skrivit om, ändå beställa en PersonligAlmanacka så varför inte ta chansen & vinna en istället?






Mamma Carola lottar i samarbete med Personlig Almanacka ut ett presentkort.
Tävlingen avslutas den 20/1 kl 20



Förövrigt så skriver MammaCarola en alldeles utmärkt & läsvärd blogg som jag läser varje dag- kika på den!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Lycka till vännen ! Jag hoppas du vinner :) kram

2011-01-11 @ 12:27:55
URL: http://frokenmela.se
Postat av: carola

åh så kul att du är med..

Tänker själv beställa en åt mig,svårt att välja kort bara.

Stor varm kram

2011-01-11 @ 18:19:42
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0