Tröttast i världen...

...här hemma är det extrem trötthet som råder, både jag och LillaA är totalt övertrötta, bara att i LillaA's
fall betyder det hysterisk gråt...man kan säga att Hon ger uttryck för det jag känner...!

Efter att, ensam, ha lagat mat åt barnen [helt oplanerad middagsmat blev till tonfiskröra och pasta], duschat och satt på pyjamas, borstat tänder och nattat LillaA är tröttheten, som sagt, enorm!
Och förkylningen inte alls bättre när alvedon & nässpray gått ur kroppen-
men snart borde ju N komma iallafall?!

Extrem trötthet = När jag skulle sjunga en godnattsång för LillaA var den enda sången jag kunde komma på var reklamjingeln "118 800, superbillig nummerupplysning, via telefon och sms"...

Nu inväntar jag och E julkalendern och sen är det sängen även för honom och antagligen även för mig...!

Och nu skriker LillaA....igen....suck!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Hoppas att N snart kommer hom och att du får en lång och god natts sömn ! kram

2010-12-02 @ 19:49:08
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0