MITT 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Mycket! Fått mitt andra barn, äger ett hus tillsammans med FinasteN- 2010 var nog året som jag blev vuxen på riktigt!

Har du några nyårslöften?

Jag har sällan löften men jag brukar fundera över vad jag vill ha ut av nästkommande år, för mig är nyårsafton lite överskattat, jag tycker bättre om 1/1- ett helt nytt år & en känsla av helt nya förutsättningar!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, några stycken! FrökenM, två av mina kusiner, VännenH och säkert några bekanta...

Vilka länder besökte du?

-

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

22/2 [LillaA föddes]
28/2 [LillaA's BF]
7/6 [Dagen jag plussade igen!]
3/9 [Dagen jag & N fick E's diagnos]


Vad var din största framgång 2010?

Att jag lyckats ta mig igenom både sorg och enorm lycka- att känna både stor sorg och enorm lycka samtidigt är jobbigare än att enbart känna sorg och kunna fokusera på den känslan [tror jag?] och att N och jag är starkare tillsammans än någonsin!

Största misstaget?

Inga speciellt stora misstag, det är väl mer småsaker...

Bästa köpet?

Allt till barnen!

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat & saker till barnen!

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Väldigt mycket har gjort mig väldigt glad! Lyckligast är jag över att N alltid, alltid finns hos mig!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

LadyGaga [inte för att jag gillar hennes musik...]

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag har nog sammanlagt varit både mer ledsen & mer glad än sammanlagt i hela mitt liv!

Vad önskar du att du gjort mer?

Inget, jag tror jag gjort det mesta av det jag ville göra...

Favoritprogram på TV?

Det vanliga BondeSökerFru, EnsamMammaSöker och LiteMerSällskap...

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Hade en jättefin dag! Strålande sol, lunch vid vattnet tillsammans med Mamma&Pappa och Barnen och på kvällen middag tillsammans med N's familj!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Mamma-gravid-kläder men jag tycker ändå jag varit helt okej klädd!

Vad lärde Du dig under 2010?

Jag lärde mig att livet inte alltid är en dans-på-rosor och att Pappa-inte-kan-lösa-alla-problem [haha] Nej, men som sagt, hittills har livet bara lunkat på, inget speciellt har varit jobbigt eller problemaktiskt...förrän iår!
Som sagt, 2010 var året som jag blev vuxen!


Den bästa nya personen du träffade?

Utan tvekan- alla i HUSnrNIO!
Vi hade ju träffats flera gånger innan men det är nog först iår som vi verkligen börjat umgås!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det är bra att summera året så här. Och kul :)



Hoppas nästa blir ett fantastiskt år för er alla!

2010-12-30 @ 18:31:21
URL: http://www.linda.mustica.se
Postat av: Madde

Gud vilken smart, den snor jag ;-)

2010-12-30 @ 20:32:06
URL: http://mittkaos.wordpress.com
Postat av: Mia

Kul att läsa lite om ditt år. Ska försöka mig på ett bildspel någon dag efter nyår. Gjorde det förra året och jisses vad man både uppskattade och insåg vad mycket man faktiskt gjort och upplevt under året! :) Gott nytt år på er! Kram

2010-12-30 @ 20:54:43
URL: http://lillaunderbara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0