Today I'm wearing this...

E fick sin diagnos för ett par veckor sedan... Samma dag, eller dagen efter, satt jag framför datorn och googlade (det gick åt måånga timmar framför google.com dagarna efteråt, jag var inte alls beredd på hans diagnos och hade i princip inte läst på något alls innan- fick därför be läkaren om en återbesökstid för att kunna ställa rätt och bra frågor...tror Ni jag kände mig som en idiot då?)
I alla fall, så hittade jag en sida där man kunde beställa böcker, vilket jag gjorde (såklart!).
Fick be N betala för jag är nog den enda född på -80talet som inte har en internetbank, och när paketet kom så innehöll det även ett jättefint arm/halsband!

Min fina N!♥

Såhär ser det ut:

[Ett hjärta för närvaro, ett öga för insikt, en nyckel för förståelse och en stjärna för ambitioner]


Jag har valt att sätta berlockerna, som lätt fästs med karbinhake, på det armband jag alltid har på mig från ThomasSabo- även det en present från N (på det sitter även ett hjärta för Mini-i-Magen och bokstäverna N / E / A).
Det känns fint att ha dessa symboler runt armen, det är en påminnelse och vilka underbara barn vi har samt ger mig lite pepp när det behövs som mest...

Vill Ni ha ett fint armband eller ge det till någon som behöver det så kan det beställas här!


Kommentarer
Postat av: teddy

Goddag goddag.

Ohhh barnmorskeyrket är verkligen jätte roligt men ack så krävande. Mycket att hålla reda på och många människoöden att handskas med.

Men det är så värt det.

Ingen dag är den andra lik.

Nu saknar man jobbet så det gör ont i hjärtat men man har ju resten av livet att jobba.

Som sagt så följer jag er här på bloggen.

Önskar hela familjen en fin och lugn kväll.

kram



2010-10-11 @ 17:13:25
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

Grattis! vad tror du det blir då?

ja det blir nog tufft, det blir prick 1 år mellan min yngsta och den 3:e , men det klarar vi :) man får hitta rutiner som passar, det kan ta tid men det går :)



Han svarar bra på den, blir ganska mycket lugnare och sådär men det är inte adhd medicin eftersom han inte fått någon diagnos en :/

vad har dom sagt om att du är villig att testa adhd medicin på din då?



min yngsta är 6 mån, din då?

kram

2010-10-11 @ 18:14:21
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Angelica

Aha,jag har faktist aldrig sett ensam mamma söker.

Är det ett bra program?



Ska snart lägga upp mattan vi köpte här på bloggen.

2010-10-11 @ 18:27:05
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Vilket fint halsband, väldigt fina betydelser för berlockerna :)



Nej detta är min enda blogg, vill inte bli för privat på internet :)

Fler svar på frågestunden dyker upp till helgen!

kram

2010-10-11 @ 19:28:37
URL: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0