Sovmorgon!

Idag tog hela familjen sovmorgon- till och med LillaKatten sov längre än vanligt innan hennes jag-vill-gå-ut-jamande började (hur kan man skaffa en katt som väcker en på morgonen? Som om inte barnen räckte...)

Så nu blir det brunch och sen ska jag och E ta tag i dagens måste-övningar så vi efter lunch kan hitta på något roligt tillsammans allihopa!
E njuter verkligen när alla är hemma tillsammans, han avgudar E och att se dem tillsammans och deras underbara relation gör mig lycklig ända längst in i magen...

[Ska skriva ett inlägg som E's dagliga övningar senare!]

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

ugha ja, morronpigg kissekatt. våran är vaken på natten o sover på dagarna så jag har en kisse med nästan samma sovvanor som jag själv. hahaha.. (ba jäkla dagis som ställer till det, vincent sover ju också gärna till 10 om dagarna annars... :P)

2010-10-21 @ 11:24:42
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0