Pustar ut i soffan...

Idag har verkligen varit en nej-dag från E's sida- allt har varit fel, allt har varit tråkigt och minsta lilla motgång har slutat i tårar... Och det suger verkligen musten ur mig totalt, innan klockan ens slagit 12 var jag som en urvriden liten trasa och redo för att somna i IKEAs säng Sultan... Hittade iallafall det vi skulle ha, en ny säng & byrå till E, skötbordsunderlägg till LillaA och 4 vita Ribba-ramar- och allt fanns i lager = lycka!

Har precis landat i soffan en snabbis innan middagsbestyren, vet fortfarande inte vad jag ska laga till middag... Förslag?
De flesta veckor är jag superplanerad, storhandlar och gör middagsplanering och andra veckor (som den här) så orkar jag inte utan det blir man-tager-vad-man-haver-middagar...

Funderar på om jag ska ringa N och be han köpa med något gott som vi kan mysa med framför TV:n ikväll kanske?
Känns som en lämplig dag för god mat, godis och pussar i soffan!

Vad äter Ni ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0