Vad här hänt sen sist?

Jaha, då var jag tillbaka i bloggvärlden igen- efter ett litet uppehåll, en kort tid kan tyckas men det har hänt mycket...iallafall i mitt lilla liv!

E har hunnit fylla 5år och börjar skolan nästa år, något som han ständigt påpekar & LillaA har blivit 7månader, det har flyttat in en Mini-i-Magen som hunnit bli hela 19veckor och är beräknad till 4/3 -2011, hur h*n kom dit har jag ingen aning om...

E's utredning har även blivit klar och diagnosen (som jag dock ifrågasätter lite) blev ADHD & lättare Autism, så nu följer en hel del byråkrati, tjat på läkare och massa förklaringar för dagispersonal... Allt det här skriver jag om i bloggen DiagnosMorran (en länk finns precis under headern i den här bloggen)!

Idag har jag kodat iordning de här två bloggarn och ska strax slänga huvudet på kudden- E sover hos sin mormor och morfar inatt, SuperSnoriga-E sover (förhoppningsvis hela natten) och N är i garaget och fixar(!)...
Haha, kom jag att tänka på den där scenen i filmen Tillsammans, när den präktige mannen går ner i garaget och hamrar och runkar...förövrigt en bra film!

Godnatt!

[DiagnosMorran kommer uppdateras imorgn!]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0