Nu: Morgonmys

Det var en ganska utvilad Familj som vaknade imorse- E sov extremt mycket bättre inatt
och jag tror att det helt beror av att igår innan Han somnade så pratade Han och jag om att
det inte skulle bli något NintendoSpelande på morgonen
, jag tror det hjälpte honom att slappna av och
kanske somna om ytterligare en gång- kan det vara så?

I vanliga fall brukar Han få spela 30min på morgonen, lathet från min sida? Ja, morgonen är så stressig här hemma, ensam med 2 barn (hur man gör när tre barn ska till dagis/skola vill jag inte ens tänka på) så därför brukar han få spela...men det är ju inte värt det ifall det påverkar nattsömnen!

Nej, nu hör jag att kaffekokaren puttrat klart och jag tror N ställt frukosten på bordet!
Själv har jag endast bidragit med de tända ljusen...


Kommentarer
Postat av: Anna-Gravid

Ja men precis! Vet inte varför den inte blivit använd innan, för den är ju fin å så. Misstänker att den varit för stor..Men nu har man ju växt en aning. :-O



Hoppas du får en bra dag! Skönt att ni fått sova bra å sådär!kram

2010-10-09 @ 10:20:07
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

allt bra??

2010-10-09 @ 11:44:19
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0