Fick ett tips...

Tar en pause i allt TV-tittande och slänger in ett inlägg här på bloggen istället!

Jag vill mest säga TACK, för alla fina och snälla kommentarer- jättemånga kommentarer och jättefin respons på en såpass nystartad blogg vilket är kanon!

Har fått många fina tips och idéer som kanske kan hjälpa E i vår vardag och ett speciellt som kom från Sofie,
som gällde att testa att rita enkla bilder för E ang. hans dataspelande- så att han enkelt kan se när han får spela och inte...

Ska testa det förslaget, just nu har vi tagit bort hans Nintendo helt och hållet, kände att både Han och jag behövde en pause från Nintendot och allt som följer med det...

Har sagt att vi tar fram det igen efter helgen!

Men som sagt, egentligen ville jag bara säga TACK!
Ni är så snälla & peppande!




Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid ♥

Jag har BF 10 feb :)

2010-10-11 @ 22:24:39
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Neha

Tack snälla:D

2010-10-11 @ 22:30:39
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Melanie

Hej där! Hamnade här efter slösurfande bland olika bloggar. Hoppas ni har det gott. ;)

2010-10-12 @ 07:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0