En morgon utan kaffe?

...LillaA sitter på sin lekfilt och plockar med lite sin lilla Brio-låda och försöker, helt utan framgång, få i de små klossarna i rätt hål och jag sitter och försöker vakna till!
Idag är första morgonen som det varit jobbigt att gå upp med LillaA, hon brukar annars ligga och mysa i sin säng fram tills dess att hennes föräldrar orkar upp- men inte idag, antagligen ett resultat av en barnfri kväll igår då hon somnade tidigare än vanligt!

Hur som helst så har jag, dagen till ära, gjort mig en Chai-te-latte!
Fick, för ett tag sen, en prova-på påse Chai-te och idag kändes som en bra dag att prova-på...
Vet fortfarande inte om det kommer bli någon större favorit, jag är nog en inbiten kaffe-med-mjölk-tjej,
så för säkerhetsskull puttrar även kaffebryggaren i köket!

Idag kommer återigen bli en fixdag, hur mycket kan man egentligen ha att fixa?
Med E's skola som närmar sig, osamarbetsvilliga rektorer (mer om det i nästa inlägg), E's mage som inte riktigt vill fungera som den ska och försäkringskassan så känns det som att fix:et aldrig kommer ta slut...
Så nu på morgonen ska det ringas samtal, sen ska banken besökas och ev. IKEA!

Men som sagt, en chai-te-latte och den vanliga bloggrundan!

Godmorgon på Er!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Godmorgon!



Sv; Jag ligger också efter, uppgifterna skulle ha varit inne i fredags, men eftersom Wilmer varit sjuk så får jag lämna in dom idag i stället!

2010-10-25 @ 08:24:26
URL: http://mamzterblog.soclog.se
Postat av: carola

åh chailatte är det bästa jag vet..

Har dock aldrig gjort själv..



Men du, hur många barn har du??

självklart får du maila mig och länka.

Jag ska fixa lite nya länkar under dagen och där hamnar även du.

Idag blir det soffläge för jag är så trötter.



Hunnit ringt läkaren, är så sjukt agressiv men det berodde på att jag minskat min antidepressiva.

Gråter i tid och otid också, ska visst gå över:)

kramisar

2010-10-25 @ 08:55:15
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0