En lite Sorglig Söndag!

Idag vaknade vi sent, så det fick bli söndagsbrunch med amerikanska pannkakor,
blåbär, hallon och vispgrädde- till det, gicetvis, ett stort glas kaffe med mjölk!

Dagens idag innebär inga större planer, mer än att E ska till sin pappa vid 17.00-
och stanna där över natten!
Jag vet att det är bra för honom att vara hos sin pappa, jag vet att det är det rätta men åndå så får jag en klump
i magen...jag vill inte lämna bort min lillprins (ja, jag vet även att han är 5år...)
Usch, ska försöka tänka bort den känslan och ha en rolig dag med familjen och försöka tänka på att det ändå är positivt att hans pappa vill ha honom hos sig ibland... Men ändå- Usch!

Nu ska iallafall jag och E ta tag i dagens övningar, så det iallafall blir gjort- söndagar brukar vara lediga från övningar men idag tänkte vi klippa "dukar" (Ni vet, när man viker ett A4-papper några gånger och sen klipper av hörnen etc. - När det sen veklas upp har ett mönster tagit form, något som E tycker är jättekul...och numer ha vi dessa färgglada pappersdukar på varje bord & bänk här hemma!)

Hoppas Ni får en fin söndag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Här vaknades det sent med... Iaf jag, runt halv 11 vet inte när jag sov så länge senast!? Dagen kommer ju gå jätte fort nu:/



Hoppas ni får en mysig och rolig dag ihop :)

Kramar

2010-10-24 @ 11:31:26
URL: http://tultaliten.blogg.se/
Postat av: n i e n n a

Vad mysigt att sitta och klippa så där och så fint det blir!



Sv. nja, hon har mindre ont nu men inte helt bra. Gillar barns beskrivningar och denna var rätt härlig - om man bortser från det onda!



Önskar detsamma!

/Kram

2010-10-24 @ 12:22:09
URL: http://nienna.se
Postat av: Mi

Jag förstår att det känns i magen när du lämnar bort din lillprins även fast det är till pappan.

Ha en fin söndag. Kramar!

2010-10-24 @ 13:10:50
URL: http://www.metrobloggen.se/monicaandersson
Postat av: Hanna

Vilket bra pyssel, Wilmer tjatar om att han vill klippa och jag säger jämt nej, men det här är nåt vi kan göra tillsammans, tack för tipset! Kram

2010-10-25 @ 12:53:28
URL: http://mamzterblog.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0