Verkligen det dumaste från den dumaste?

En person, som jag inte har alls någon relation till egentligen, som jag har otroligt svårt för är Fotbollsfrun, Malin Wollin- och det här inlägget var [ursäkta språket] men ta-mej-fan det dumaste jag läst!
Någonsin...från henne...och det vill inte säga lite...speciellt inte som hon för ett tag sen skrev att det borde lagstiftas om att halva föräldrapengen ska tillhöra pappa!

Men att dels skriva att P-piller borde förbjudas och att jämföra en kvinna som äter p-piller mot mensvärk med en person som självmedicinerar ADHD med cannabis är otroligt provocerande!
Och att dessutom besvara frågan om vilket preventivmedel hon rekommenderar med "Preventivmedel?" är ju bara idiotiskt!

Jag avskyr människor som alltid ska ha rätt, som alltid skriker om att saker ska förbjudas och som vill bestämma över andra...!

Så, Malin- om du har så svårt att bli med barn, eller har sex så sällan att att du inte behöver preventivmedel så är det väl helt ok för min del men om jag [eller någon annan] vill äta p-piller tills vi spyr så borde vi väl få göra det?!


Kommentarer
Postat av: Lenaeff

Härligt Morran!

Jag skrattade när jag läste din kommentar. Du har helt rätt i detta. Håller med att det måste ju ändå vara upp till var och en//Kram Lena

2010-11-23 @ 19:44:51
URL: http://vitavox.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Kan bara hålla med dig, det var det dummaste jag hört i hela mitt liv... Och jag har varit med ett tag nu ;)

Kram

Susanne

2010-11-23 @ 22:57:13
URL: http://mittlivsomsusanne.blogspot.com/
Postat av: Malin

Jisses är hon helt IQ befriad eller?

Hon är nog inte så påläst när det handlar om p-piller, blev rätt irriterad när jag läste hennes inlägg.



Ja vissa människor ska helt enkelt inte uttala sig om sånt tycker jag,. Att hon är dum? Det är nog bara förnamnet.



Kramar

2010-11-24 @ 15:02:51
URL: http://minbebis.com/blogg/tultaliten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0