Utvecklingssamtal

Ska alldeles strax iväg på utvecklingssamtal för E- väntar bara på att N ska komma hem från firman...och att jag ska orka byta från min nedsölade plyschtröja till en ren...!

Jag har fått den sista tiden på dagisfrökens schema 18.00-18.30, vilket kan tolkas som att det är ett försök till att hans pappa ska följa med [han är inte alltid så pigg på att ta ledigt från jobbet] eller så kan man tolka det som att jag fick sista tiden för att samtalet-kommer-dra-ut-på-tiden... Pessimistisk som jag är så tror jag naturligtvis på det sista alternativet!

Nåväl, det kan egentligen inte komma fram några hemskheter som jag inte redan vet om, vi har ju haft många samtal jag och dagisfrökenL...så jag behöver nog inte oroa mig...
Men det gör man ju ändå...

Ni har iallafall lovat att åka och fixa take-away-sushi till oss ikväll, vilket är mer än välkommet då jag känner en enorm trötthet efter dagen- vet inte varför för alla har verkligen varit på bra humör idag, E har varit hjälpsam och lekt massa med sin LillaSyster! Jag fick tom ta en power nap på soffan förut när han lekte med henne!

Återkommer senare, ska se om jag orkar få upp tävlingen ikväll också!

Undertiden kan Ni läsa gästinlägget [här under] från Liv- tänkvärt som vanligt!

[Och vet Ni, min artikel/notis/recension/what ever blev godkänd så nu ska den publiceras på AlltFörFöräldrar, återkommer med länk när den är uppe ifall någon skulle vilja läsa!]

Kommentarer
Postat av: Caroline

Va roligt att artikeln vart godkänd, du får lägga ut länk sedan.

Hoppas att utvecklingssamtalet gick bra nu ikväll.



Ha en fin fredag!

2010-11-25 @ 22:00:38
URL: http://barbaskon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0