Underbar-och-älskad-av-alla...

...ja, ska se filmen "Underbar och älskad av alla" och försöka intala mig själv att jag är just det- underbar!
Inte det lättaste alltid men under en filt, med levande ljus, MarabouPolka och N♥ så går det lite enklare... och ja, idag fuskar jag...jag behöver choklad!

Återkommer imorgon- med lite mer muntar inlägg och svarar på Era fina kommentarer...tills dess kan Ni ju tävla!
[Och Ni, som funderade på hur man tävlar utan att ha ngn blogg- jag ska kolla med Catrin hur hon vill göra...det är egentligen hennes tävling så hon sätter upp reglerna!]

Och TACK för allt pepp här på bloggen!



Ett tips- den här Madicken-klänningen fick LillaA av sin Faster- den med något vitt under, sötare än så kan man inte bli på Julafton!
[129kr på Lindex]



Kommentarer
Postat av: Madde Lj

Man får ha deppdagar, ingen ide att försöka vända dom för det är ju nästintill omöjligt, lika bra att ta nya tag imorgon!!! =)

2010-11-13 @ 21:45:53
URL: http://mittkaos.wordpress.com
Postat av: HUSnrNIO

Klänningen är superfin! W hade liknande varje jul i de yngre åren. Ett år köpte jag en på KappAhl och då fanns det en vit tillhörande underklänning med volang/spets. Blev väldigt fint tillsammans. Visste inte att du tyckte om Mia S =) Kan du inte följa med då! Det är den 5 mars kl 15 eller 19 (jag kan nog bara 19 men måste kolla på jobbet om det är doplördag). 2x 55 minuter och ca 20 min paus i mitten. Vore SÅ KUL:D och välbehövligt mitt mammaträsket... N ska ju va pappaledig i sex veckor dessutom och flaska finns ju... Fundera på det. Måste köpa biljett snart.

2010-11-13 @ 21:56:39
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Jag igen... Headerna blev ju fin! Vill bara påpeka att om man klickar på "mammamorran" under din profilbild står det att du är 20 år! Vet inte om du vill vara yngre än du är så nu är jag kanske dum som avslöjar dig ha ha. Underbar och älskad... är bra. Har både läst boken och sett filmen. Här blir det nu snygga Cameron Diaz på tvskärmen.

2010-11-13 @ 21:59:18
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: smyckestokig

Fynda fina personliga julklappar hos mig ! säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-11-14 @ 01:07:16
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0