Godmorgon Måndag...

...kändes konstigt att inte vakna av E's små kalla fötter när han kryper ner under mitt täcke eller av hans viskande ord "Mamma, är det morgon nu eller?"- men han sov ju hos sin pappa igår- tänk att jag aldrig blir van det... Därmed inte sagt att dagen med en sovmorgon för kl 07.00 stod målaren i dörren och ville sätta igång med vårt sovrum...precis där och då kände jag att nya tapeter kunde kvitta i sovrummet, helt plötsligt gillade jag våra lattefärgade väggar som N kletat fulla med spackel! Men, det var bara att masa sig upp såklart...

Idag ska jag ta tag i en lång telefonsamtalslista jag har- så det blir antagligen många timmar i telefonen- om jag ens får tag på någon...
Försäkringskassan / E's kommande Förskola / E's dagispersonal / E's nya kontaktperson på BUP / Min MVC-dam för att boka v27-besöket och E's tandläkare är bara några av de som ska få äran att prata med MammaMorran idag...vissa gillar jag bättre än andra....

Dagen bjuder förhoppningsvis på en träffa med FinaFrökenM & SötisViggo också...och inte bara telefonsamtal!


Kommentarer
Postat av: Lenaeff

Godmorgon!

Hoppas att du får tag i de du behöver. Det brukar som sagt vara ett evigt upptaget-på möte svar i andra ändan av luren...kan ju göra en smått galen ibland.

Ha en bra dag!

Lena

2010-11-08 @ 08:06:48
URL: http://vitavox.blogspot.com/
Postat av: Jenni, mamma till Nova & gravid

usch, att ringa en massa "måste" samtal är nog det värsta jag vet :P

2010-11-08 @ 08:32:01
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Underbart med alla dessa telefonsamtal! ;)

Hoppas du hinner med en träff med kära fröken M också, och att ni får en jättebra dag! :D



Kram

2010-11-08 @ 08:56:21
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha ja det tycker jag absolut att du ska göra. =) Jobbigt med en lång lista med saker men tänk så skönt det kommer kännas då alla de samtalen är ringda. =) Hoppas mötet med din vän blir av också så du får bryta av med ngt kul och att resten av dagen blir toppen! Kram

2010-11-08 @ 09:14:09
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0