En lugn kväll!

Idag har jag lagat mat och ännu mera mat- Barnens mormor kom förbi med massa fina råvaror som jag tänkte laga matlådor åt LillaA av. Det var färsk torskrygg, laxfilé, nymald köttfärs, svensk blomkål och stora broccollibuketter...sen klädde hon på barnen [nästan] alla kläder vi har och tog med dem ut på promenad i iskylan!

 

Medan de var ute började jag laga mat åt LillaA och dessutom gjorde jag köttfärssås för att bjuda Mamma&Pappa [och barnen såklart!] på lunch- resultatet blev 32 cupcakesformar med mat till LillaA, jätteskönt att ha i frysen!

Därefter, medan LillaA sov [E bestämde sig för att följa med Mormor hem, så han sover där inatt] så bäddade jag rent allas sängar och körde tvättmaskiner samt plockade in all tvätt från igår- tar tvätten aldrig slut?!

Efter det landade jag i soffan och fick, i samma stund som jag la mig, fruktansvärda sammandragninger- täta...
Så nu ligger jag här- ordinerad vila resten av kvällen- inte mig emot!



[Är inte imponerad av kameran på Iphone- eller så gör jag ngt fel?]

Kommentarer
Postat av: Carina

Oj, vad flitig du har varit idag! Du är väl värd en kväll i soffan.

Nä, tvätten tar aldrig slut! Jag börjar tro att den förökar sig där i tvättunnan :)

Ha en skön kväll!

Kram

2010-11-30 @ 19:25:02
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Madde

Hur gör du maten?

2010-11-30 @ 21:02:31
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0