En ensam kväll...

...nyss hemkommen!
E åkte hem till sin Mormor direkt efter teatern, vilket betydde ensamtid för MammaMorran (då LillaA var med Farfar)- så det blev en sväng på stan & en mysig lunch tillsammans med N!
En jättehärlig dag- E ville verkligen till sin Mormor & Morfar och har ringt flera gånger under dagen och rapporterat om att han får chips mitt på dagen & att de varit i en jättestor lekparkhan har det toppenbra- och då kan jag verkligen slappna av!

Blev inget vettigt shoppat idag på stan utan jag promenerade mest runt med min take-away-latte och njöt av stunden och det fina vädret!

Middagen idag blev ändrad den med, nu står potatisgratängen i ugnen, sallad av frisésallad och babyspenat står i kylen tillsammans med en jättehög av rostbiff som Grannen så snällt delade med sig av!

I sovrummet är det full aktivitet (haha!) för N håller på att plocka ur våra garderober för imorgon (innan vi åker på 60årsfest) ska han hinna måla taket en första gång...

Titta, mitt i röran hittar jag LillaSpöket-A...


Kikar in här igen lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0