Daddy's little girl...

Imorgon ska vi, hela familjen på restaurang, "hela familjen" består, förutom av mig, N och barnen enbart av Mamma & Pappa-
det tycker säkert pappa är bra iom att det är han som bjuder....trots att det är han som fyller år...

Så nu har jag födelsedagspresentsproblem igen...och som vanligt är jag ute i extremt god tid...inte!

Förr kunde man klippa lite i ett papper, klistar på lite tussar av papiermaché och vika en piprensare och ge bort- jag saknar den tiden...

Några tips?


Kommentarer
Postat av: Fru Hurtig

Pappor är aldrig lätta att köpa något till... Men jag hoppas ni får en jättemysig kväll imorgon då =) Kram

2010-11-19 @ 22:20:23
URL: http://www.fruhurtig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0