Tack!

Först och främst vill jag TACKA för alla kommentarer i inlägget nedanför det här!
Jag har med flit inte godkänt dessa än, för jag hoppas att fler kommenterar och för att man inte ska präglas av de andra skriver...
Men som sagt, jättetack- jag ska läsa igenom alla noga och verkligen fundera över det Ni skriver!


Här hemma blir det frukost och sen kommer Mormor och leker med barnen- själv ska jag jaga BUP med blåslampa!

[Återkommer och svarar/godkänner kommentarer under dagen]


Sista chansen att TÄVLA om presentkortet- det enda Ni behöver göra är att gilla BAMBA på Facebook- ganska enkelt för att vinna 300kr- eller hur?!
Tävlingen avslutas idag!
[Och en ny tävling kommer upp senare i eftermiddag/kväll]

Och så kan Ni läsa Liv's roliga Gästinlägg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0