Mitt första A-W-A-R-D!

Denna fina Award fick jag av Leias fina mamma, mitt första award [hoppas inte det sista...] så jag blev jätteglad!
Tack!



I Awarden ingår att jag ska dela med mig av 7 saker om mig själv:
1)
Jag älskar skräckfilmer men blir sjukt rädd, ensam vågar jag inte ens se filmer som Beck & Wallander

2) Jag stör ihjäl mig när saker inte är som-de-brukar-vara, när något inte blir som det är planerat eller som det
[enligt mig] borde vara...igår tex. så hade en granne längre ner på gatan besök- besökaren valde dock att ställa sin bil framför vårt hus...störigheten av detta tog nästan livet av mig igår eftermiddag!

3) Jag älskar att plugga och skulle helst se att jag kunde plugga resten av livet & aldrig jobba

4) Jag älskar vardagslivets gång- har rest en hel del men är egentligen inte längre alls intresserad av det, jag gillar vardagen och har inga större materiella drömmar utan mer att alla ska få må bra och vara friska!

5) Jag tycker att det är jättejobbigt så fort E är hos sin Pappa, trots att det gått många år att jag borde vara van det och att han egentligen inte är där speciellt mycket så vill jag helst sätta mig i ett hörn och grina varje gång!

6) När jag var yngre visste jag inte om jag ens ville ha barn- när E föddes tänkte jag att ett räcker men så träffade jag N och nu skulle jag kunna ha 100 barn till för N♥ är en så fantastisk person och pappa!

7) Jag tycker inte alls om djur! Vi har en katt men egentligen tycker jag att djur luktar, skräpar ner och är allmänt störande och dessutom krävande...

♥Nu skickar jag Award:et vidare till Helen & Carola


Kommentarer
Postat av: DONKEN

ja där ser man ! kul o läsa så man vet lite mer om dig. o kul att du vill ha massa barn med rätt karl. hihi! ;)

2010-12-01 @ 13:00:41
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Angelica

åh var roligt att få läsa det där:)



haha tur att den där störigheten inte tog livet av dig igår hahah :D



Kramar

2010-12-01 @ 17:57:57
URL: http://angiiesblogg.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Tack=) Jag har fått den tidigare men kom på nu när jag fick den av dig att jag lyckades visst glömma bort att skriva ngt efter jag hade tackat för den:S ska t och göra det den här gången. Återkommer med sju nakna sanningar om mig själv - som du inte redn avet mohaha.

2010-12-01 @ 20:10:29
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men Kattis som är så fin!

2010-12-01 @ 20:29:05
Postat av: carola

den ska jag fixa i morgon när jag är barnledig och kan hitta på 7 saker:)

Tack..

2010-12-06 @ 14:06:23
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0