Hemma igen...

...hemma igen, alla julklappar färdighandlade och en massa pengar fattigare!
Det var verkligen galet mycket folk ute i farten idag, jobbigt men ändå på något sätt mysigt...och alla verkade såklart julklappshandla! Och överallt stod det tomtar och bjöd på glögg och pepparkakor!

Är ensam hemma just nu, N stack iväg till firman för att träna och själv tänkte jag hinna med att städa hela huset på 1timme innan alla kommer hem igen- så lycka till MammaMorran!
[eller så ska jag stå och spana på de mysigheter som pågår i HUSnrNIO- W har födelsedagskalas för släkten och efter vad jag läst i bloggen så bjuds det på massa gott julgodis...ska nog ta mig en sväng dit imorgon och äta lite julgodis-rester...]

Kommentarer
Postat av: Malin

Här har det med vart julklappshandling idag, var väl inte meningen egentligen då alla klappar är färdighandlade :) har vart ute i tid för en gångskull :)



Ha en mysig kväll!

Kramar

2010-12-11 @ 19:28:21
URL: http://minbebis.com/blogg/tultaliten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0